26689
Book
In basket
Pierwsze w Polsce tak obszerne opracowanie tematyki integracji sensorycznej. Autor publikacji, Zbigniew Przyrowski, przedstawia nie tylko założenia teoretyczne metody integracji sensorycznej, ale daje również praktyczne wskazówki dotyczące badania dzieci i prowadzenia terapii. Z książki można dowiedzieć się jakie są typowe objawy zaburzeń IS u różnych grup dzieci poczynając od niemowląt, poprzez dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się, dzieci z ADHD, niektórymi zespołami genetycznymi, aż po dzieci ze spektrum autyzmu. Książka kierowana jest nie tylko do młodych terapeutów integracji sensorycznej, ale również do wszystkich specjalistów pracujących z dziećmi, a chcących poznać główne założenia metody integracji sensorycznej. Znajdą w niej również wskazówki do organizacji pracy nauczyciele szkolni i przedszkolni.Zachęcamy również do zapoznania się z tą publikacją rodziców, którzy chcą być bardziej świadomi tego jak powinno wyglądać badanie ich dzieci, w co powinna być wyposażona sala do terapii integracji sensorycznej, albo jakie są główne przejawy ryzyka zaburzeń integracji sensorycznej.Książka jest wynikiem wielu lat doświadczeń autora w pracy z dziećmi, przeglądu literatury i wykładów prowadzonych dla studentów i uczestników kursów integracji sensorycznej. Jest fascynującą lekturą wprowadzającą w tajemnice procesów sensorycznych leżących u podstaw rozwoju człowieka.
Availability:
Sieraków Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 61 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 239-251.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again